Reklamacje
Reklamacje

Warunki reklamacji i ewentualne uprawnienia przysługujące klientom regulują odpowiednie dla danych klientów OWS (Ogólne Warunki Sprzedaży Produktów Lindab Sp. z o.o. dla Przedsiębiorców dla Dostaw Wewnątrzkrajowym lub Ogólne Warunki Sprzedaży Produktów Lindab Sp. z o.o. dla Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta dla Dostaw Wewnątrzkrajowym) lub właściwe dla danych Produktów warunki Gwarancji, dostępne na stronie internetowej.
Jak to działa?
- Reklamacja powinna być zgłoszona poprzez formularz Zgłoszenia niezgodności dostawy dostępny na stronie internetowej wraz z dokumentacją zdjęciową (etykieta, produkt).
- Reklamacja zostaje zarejestrowana w systemie.
- Reklamacja jest weryfikowana pod kątem wymaganych informacji, w przypadku ich braku - zgłaszający ma możliwość uzupełnienia dokumentacji.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- Klient otrzymuje informacje w jaki sposób zgłoszenie reklamacyjne zostało zakończone oraz potwierdzenie oczekiwanego sposobu reklamacji.

